کلید سازی | آموزش کلید سازی

قفل دیجیتال یا هوشمند یا الکترونیکی محصولی است که بر انواع درب نصب میشود و جایگزینی مناسب برای قفل های قدیمی مکانیکی میباشد. استفاده از نسل جدید قفل های هوشمند آرامش و آسایش را به خانه ها هدیه میدهد. در ادامه با ویژگی های قفل های هوشمند آشنا میشویم.

انواع قفل هوشمند بر اساس نوع دسترسی عبارت اند از قفل های هوشمند اثر انگشتی، رمزی، کارتی، چهره، بلوتوثی، بیومتریک و یا ترکیبی از هر یک از موارد بالا میباشد این امر کاملا انتخابی میباشد. اگر احیانا اثر انگشتتان  از بین برود یا کارت ورود خود را گم کنید و یا رمز ورودتان را فراموش کنید میتوانید با کلید مکانیکی درب که توصیه میکنیم در خارج از منزل نگهداری شود وارد شوید.

نکته قابل توجه دیگر هنگام تهیه قفل هوشمند جنس است باید توجه داشت که مغزی، زبانه و بدنه از چه جنسی بوده و از مقاومت لازم برخوردار باشند. جنس آن ها معمولا از برج ، روی و ... است. مغزی قفل ضد سرقت دارای دو زبانه مقاوم میباشد.

قفل ها و دستگیره های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که دارای سیستم های ضد سرقت، ضد حریق، ضد شوک و ضد کودک میباشند و همچنین برای درب اتاق مدیریت و یا برای اتاق سالمندان میتوان سیستم باز شدن درب با ریموت را نیز فعال نمود.

برای نصب این قفل کارامد و ایمن روی درب ها احتیاج به ضخامت در به اندازه 4 تا 12 سانتی متر داریم. قفل های هوشمند قابل نصب بر انواع درب اعم از درب اتاق های هتل، برج های مسکونی، مجتمع های ورزشی، اتاق های مدیریت اداری و صنعتی و ... میباشد.

هنگام تهیه قفل دیجیتالی با کیفیت به کشور سازنده و برند معتبر آن محصول دقت نمایید، از جمله آن برند ها سامسونگ، گیتمن، یوکا، یال، میلر و اچ گنگ میباشند.

از مزایایی که قفل های هوشمند دارا هستند میتوان به موادی از قبیل دسترسی سریع، جلوه به محیط، قابلیت های منحصر به فرد و فراوان، امنیت و آرامش و آسایش افراد، رنگ و طراحی زیبا، رهایی از حمل کلید های حجیم و خیالی آسوده میتوان اشاره کرد.

قیمت انواع قفل هوشمند با توجه به هر یک از موارد مذکور تعیین میشود. کشور سازنده محصول، اعتبار برند فروشنده، طراحی ظاهری قفل، جنس و میزان مقاومت بدنه، تعداد قابلیت سیستم های امنیتی که پوشش داده میشوند، داشتن یا نداشتن ریموت، گارانتی و خدمات پس ازفروش از عواملی هستند که قیمت محصول را مشخص میکنند.

 

درباره ما بیشتر بدانید..

خدمات قفل و کلید سازی مهران در زمینه ساخت و تکثیر کلید های ضد سرقت اتومبیل و منازل و ساخت و نصب و تعمیرات انواع ریموت کنترل و درب های پارکینگ فعالیت دارد...ادامه مطلب..

ارتباط با ما

  • ایران - تهران - خیابان اشرفی اصفهانی - خیابان باهنر - خیابان هجرت - پلاک 52
  • 82 37 530 0912
  • 021-44015312
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شبکه های اجتماعی

  

Top