این قفل ها با ضریب امنیتی بسیار بالا یی برخوردار است و مکانیزم کارکرد آن به وسیله جابه جا کردن پین های استلیس استیل می باشد.

ظاهر ساده و بدون ورودی آن امکان ّباز کردن قفل یا دستگیره به وسیله ابزار قفل سازی و گشایش قفل را غیر ممکن ساخته است. از مزایای این نسل قفل ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

این قفل ها با ضریب امنیتی بسیار بالا یی برخوردار است و مکانیزم کارکرد آن به وسیله جابه جا کردن پین های استلیس استیل می باشد. ظاهر ساده و بدون ورودی آن امکان ّباز کردن قفل یا دستگیره به وسیله ابزار قفل سازی و گشایش قفل را غیر ممکن ساخته است. از مزایای این نسل قفل ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد: 

1) عدم دسترسی به توپی قفل .

2) حذف کلید مکانیکی و جایگزین شدن تک مگنتی.

3) با توجه به بسته بودن سیستم مکانیک آن آب وگرد و غبار به هیچ عنوان داخل  مغزی این گونه قفل ها وارد نمی شوند.

4) امکان شاه کلیدی کردن جهت مصارف بالا ( قفل های هتلها - پستهای دکلهای مخابراتی - پستهای برق -بیمارستانها و .... )

5) با توجه به عدم استفاده از باطری در قفل و تگ مغناطیسی نیاز به تعویض باطری ندارند و سالیان سال در هزینه ها صرفه جویی میشود.

6) دستگیره های مگنتی امکان دسترسی به توپی قفل را غیر ممکن می سازد و همانند گارد جلوی سارقان را می گیرد.

و شخصا این قفل و دستگیره ها را از لحاظ ایمنی تایید میکنم. این قفل  و پلاک ها میتواند  بر روی درب های چوبی منازل - حفاظ توپی دربهای فلزی ضد سرقت و ... مورد استفاده قرار گیرد و به زودی جایگزین دستگیره های پلاک دار می گردد.

درباره ما بیشتر بدانید..

خدمات قفل و کلید سازی مهران در زمینه ساخت و تکثیر کلید های ضد سرقت اتومبیل و منازل و ساخت و نصب و تعمیرات انواع ریموت کنترل و درب های پارکینگ فعالیت دارد...ادامه مطلب..

ارتباط با ما

  • ایران - تهران - خیابان اشرفی اصفهانی - خیابان باهنر - خیابان هجرت - پلاک 52
  • 82 37 530 0912
  • 021-44015312
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شبکه های اجتماعی

  

Top