می خواهم به یکی از مهمترین سوالاتی که همکاران ما در حرفه خدمات قفل و کلید به آن بر می خورند پاسخ دهم. بهترین گزینه ها را جهت خرید برایتان می نویسم... پس خوب دقت کنید و با تامل به این سوالات جواب دهید. شروع میکنیم.
اول اینکه در منطقه جغرافیایی ما چه اتومبیل هایی وجود دارند؟
می خواهم به یکی از مهمترین سوالاتی که همکاران ما در حرفه خدمات قفل و کلید به آن بر می خورند پاسخ دهم.بهترین گزینه ها را جهت خرید برایتان می نویسم... پس خوب دقت کنید و با تامل به این سوالات جواب دهید. شروع میکنیم.
اول اینکه در منطقه جغرافیایی ما چه اتومبیل هایی وجود دارند؟
دوم اینکه آیا جهت کد دهی اتومبیل های خارجی و استفاده از دستگاه های عیب یاب و یا تعریف سوئیچ استاندارد ما به زبان انگلیسی آشنا هستیم یا خیر؟
سوم اینکه جهت خرید چقدر بودجه داریم.
در طول چند سالی که من آموزش دستگاه های کد اتومبیل را  انجام میدهم همیشه شاهد بوده ام که همکاران عزیز ما درک صحیح از انتخاب های خود جهت خرید نداشته اند و چه بسا هزینه های سنگینی کرده اند ولی به هدف خود نرسیده اند.
بطور مثال همکاری جهت خرید به فروشگاه مراجعه میکند و میگوید دستگاهی می خواهم کا کار کد اکثر اتومبیل ها را انجام دهد . دستگاه مربوطه خریداری شده و به شهرستانی می رود که در آن اتومبیل های مصرفی فقط ایران خودرو یا سایپا می باشد.
ببینید دوستان این انتخاب اشتباه است . همکار مربوطه می بایست دستگاه اتومبیل های ایرانی را تهیه می نمود زیرا با توجه با اینکه شرکت های داخلی مرتبا سورس برنامه های نصب شده بر روی تولیداتشان را تعویض میکنند این امکان برای شرکت داخلی برنامه نویس بیشتر وجود دارد که به روز رسانی شود تا یک دستگاه خارجی. و از طرفی بهتر است ما بیشتر هوای هموطنان خود را داشته باشیم و چه بسا آنها نیز به جهت قدر دانی از شما همیشه بکوشند با بروز رسانی برنامه های تولیدی خود سودی دو طرفه را به ارمغان آورند.
نکته حائز اهمیت این است که جهت خرید حتما و حتما از برنامه ای استفاده کنید که تقلبی نباشد و از کار دیگران کپی برداری نکرده باشد . حال چگونه به این نکته پی ببریم؟؟؟؟؟؟
بطور مثال دو همکار دستگاه تعریف کلید ایرانی خریده اند.
یکی از شرکت  1       و دیگری از شرکت   2         
دستگاه تعریف کلید- کلید سازی حسن آقا که از برنامه شرکت 1  استفاده می کند اتومبیل مگان را کد دهی میکند.   
دستگاه تعریف کلید - کلید سازی حسین آقا همیشه بعد از همکارش و با فواصل معین به قابلیت های برنامه او می رسد و همیشه لنگ است.
دوستان عزیز برنامه خریداری شده از شرکت دوم کپی می باشد و کار شما را ناقص می کند و باعث هدر رفتن سرمایه شما می شود .
پس بهتر است از آن دوری کنید و گول چرب زبانی های فروشنده سودجو را نخورید.
یکی از قوی ترین و بهترین برنامه ها جهت تعریف کلید اتومبیل های ایرانی مربوط به شرکت پردیس صنعت یزد و مهاد صنعت می باشد  که مهندسین این شرکتها واقعا برای تهیه آن زحمت کشیده اند و همیشه برنامه های آن به روز می باشد. 
 
در صورتی که قصد دارید از دستگاه های کد دهی ( DEVICE ) جهت اتومبیل های خارجی استفاده کنید به شما توصیه میکنم حتما از دستگاه اوجینال تهیه کنید که قابلیت به روز رسانی داشته باشند.
دستگاه های چینی تقلبی معمولا فقط تا یکی دو سال از عهده کارهای شما بر می آیند و بعد از آن جایشان گوشه مغازه های شما است و خاک میخورند و حتی برای سطل آشغال هم  زیادی هستند. پس با صرف هزینه بیشتر دستگاهی بخرید که برای تمامی فصول کار شما بدرد بخور باشد. به ترتیب اولویت من به شما چند دستگاه را پیشنهاد می کنم.
لازم به ذکر است که برنامه های دستگاه های اوجینال همیشه چند سال عقب تر از سالی میباشد که در آن قرار داریم.
دستگاه (ادونس  ) دستگاهی بسیار پر قدرت و به روز است و تقریبا 85 درصد اتومبیل های روز دنیا را ساپورت می کند  و از طریق سایت امکا ن کد گیری را برای خریدارش جهت کد دهی فراهم می آورد.  و برنامه هایش 1 سال عقب تر از سالی میباشد که در آن قرار دارید.
 
دستگاه دیگری بنام KEYMASTER DP محصول چین وارد بازارهای جهانی شده است که دستگاه بسیار ارزانتر و با قابلیت های بالایی است که منو دیاگ و تعریف کلید دارد ، در ورژن فارسی آن شما میتوانید به کد دهی کلید های خودروهای داخلی دسترسی داشته باشید.
جهت کد دهی تخصصی خودرو ها از دستگاه های دیگری نیز استفاده می شود که عمومی نیستند بطور مثال با ابربتیوس (AVDI Device) میتوان بی ام دبلیو  و خیلی از اتومبیل های دیگر را بدون پین کد کد دهی کرد .
یکی از بهترین دستگاه های داخلی تعریف کلید اتومبیل های داخلی با منو فارسی دستگاه SPD میباشد که به تازکی توسط شرکت رایان خودرو اندیش و به همت جناب آقای صادق محمد نژاد با بازار عرضه گردیده است و مورد تایید اینجانب می باشد.
دستگاه های شرکت Xhorse در چندین مدل programer _ vvdi2_vvdimb _keytool و ... عرضه میشوند و در ایران به نمایندگی از شرکت پیشگامان خودرو بفروش میرسند که ضمن بالا بودن قابلیت کارکردشان درنوع خود بی نظیر میباشند و مجموعه ای کامل از توانمندی های تعریف کلید اتومبیل های لوکس را در خود جای داده اند . متاسفانه نمونه های تقلبی و بنداز در رو محصولات Xhorse که بطور قاچاق و بدون پشتی بانی وارد کشور میشود هیچ گونه خدمات و پشتیبانی ندارد و بعد از خرید در صورت خرابی دستگاهتان افراد قاچاقچی هیچ تعهدی مبنی بر ارائه خدمات به شما عرضه نخواهند نمود.
یکی دیگر از دستگاه هایی که میتوانید به آن اطمینان کنید دستگاه Gscan ساخت کره می باشد ولی اکیدا توصیه میکنم حتما از منو فارسی آن خریداری کنید تا بتوانید به راحتی با آن کارکنید در ضمن این دستگاه در ایران از پشتی بانی بسیار قدرتمندی برخوردار است و در کد دهی خودروهای آسیایی و امریکایی بسیار قلدر و قدرتمند است. حتما از شرکت اصلی خرید کنید. قلابیش زیاد تو بازار ریخته.
دوستان عزیز  این وبلاگ بر اساس نظر شخصی و تجربه چندین سال کار و آموزشم می باشد امید وارم استفاده لازم را ببرید و از این تجربیات استفاده کنید.

درباره ما بیشتر بدانید..

خدمات قفل و کلید سازی مهران در زمینه ساخت و تکثیر کلید های ضد سرقت اتومبیل و منازل و ساخت و نصب و تعمیرات انواع ریموت کنترل و درب های پارکینگ فعالیت دارد...ادامه مطلب..

ارتباط با ما

  • ایران - تهران - خیابان اشرفی اصفهانی - خیابان باهنر - خیابان هجرت - پلاک 52
  • 82 37 530 0912
  • 021-44015312
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

شبکه های اجتماعی

  

Top